fredag 1 maj 2015

Då var det redan första Maj...

Hoppas att ni hade en trevlig valborgsmässoafton i går! ;)
Men nu hoppar vi över till dagens bloggande, tycker jag.
Har denna gång gjort ett vårlikt kort! =)
Började med att välja ut vilka mönsterpapper jag skulle utgå ifrån och bygga upp mitt kort med och då blev det lila fina papper från Pion.
Stämpeln kommer ifrån Inkido och det hittar du här.



Har som vanligt färglagt med distress pennor.
Liknande den die´n jag använt som bakrund till stämpeln hittar du här.
I butiken hittar du även blommor, charms och organzaband.
På kanterna har jag använt Distress ink, i min favoritfärg Vintage photo. Tycker man får så mycket mer liv i allt när man duttar på lite distress i kanterna på papper, blommor,blad osv. Så det är ett litet tips som ni kan pröva, om ni inte gjort det tidigare! ;)

Hoppas ni från en trevlig helg nu! ;)
/Dt-Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar